Aktiva Kvällen


Helt okej väder igår alltså!



Delrapporten klar och inlämnad! Ja, jag är ganska nöjd med designen på framsidan faktiskt!
 

På kvällen var det dags för Aktiva Kvällen för alla som är aktiva inom i-sektionen. Ja och nu är ju jag en av dem!

Bubbel är givet när i-sektionen har aktiviteter för sig :) De hade fixat en massa lekar åt alla som var med, det gick mindre bra för styrelsen när det bara var jag och Axelina som drog hem poäng. Eller ja - bara jag som drog hem poäng åt oss ^^



Till middag hade de fixat pastasallad!



Ett av alla gyckel som gjordes under kvällen!



Här är jag och några av de härliga grabbarna från Arbetsmarknadsutskottet! 


Senare på kvällen var det dags för mig att visa mina skills i flip cup som jag övade upp i USA. Och japp, jag och Andreas som båda varit på Clarkson och pluggat lyckades dra hem flera segrar åt vårt lag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0