En snabb uppdatering, jag lever!

Det är en hel del att göra när man läser 150%, dubbla projektarbeten och det börjar närma sig slutet på saker & ting plus att man nu är med på nya i-styrelsens aktiviteter! Men jag tycker det är hur roligt som helst och njuter verkligen av att ha mycket att göra. Såhär vill jag ha det.
Har tillbringat stor tid i konferensrum med integrationsprojektet...



...det har även blivit kvällsplugg med Tobias!



Lite god mat har jag på något lustigt vis hunnit med ändå! Igår blev det hemmagjorda hamburgare och ja den blev nästan lika god som amerikanska!



Och idag har jag kanderat nötter med sötströ gjort på växten stevia. Alltså nyttiga godisar! Så ljuvligt goda, bästa på länge. Amanda som kommer med så utmärkta recept! 


Nu har jag just kommit hem från gymmet, var där i nästan två timmar! Bröst, triceps och mage. Skönt att hinna gymma alltså. Idag var ett riktigt brakpass på gymmet, kände mig som Hulken igen! Haha, skämt & sido - grön blev jag aldrig ;) 



Kommentarer
Sofia

Recept, Ja tack! :)
<3

Svar: Jag gissar att det var nötterna du syftade på så det har jag fixat nu ;)<3
Moa Isgran

2014-05-16 @ 08:36:21
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0