Magisk kväll på båten

Igår hade jag Linus och Anton över på middag! Jag lagade mozzarellaostfylld kycklingfilé med rödlöksröra och rostade potatisar. Riktigt mumsigt blev det så det lär jag laga fler gånger :)
Tråkigaste tallriken på länge, men det smakade bättre än vad ögat säger!
 
 

Sen bar det av till Alex på fördest innan vi drog vidare ut på båten. The place to be! Haha :) Jag lyckades misstajma det nått enormt och fick springa från bussen ut till båten i världens ÖSREGN. Japp, man vart lagom snygg när man kom fram - som en dyngsur blöt hund ungefär. Men det stoppade inte mig från att ha en helt galet bra kväll! Himlen var något av det vackraste jag sett och kvällen kunde inte ha blivit bättre.

Jag & Emma med den härliga himlen!



Allt blev helt orangerödaktigt, så magiskt!


Mitt i natten i Luleå och det är hur ljust som helst!



Vy från båten



Vi som totalägde dansgolvet! Ja tusan vad vi dansade och det var huuuuur bra som helst. Jag har saknat att dansa!


Idag hann jag knappt upp ur sängen innan folket övertalade mig att gå ut & äta pizza! Det var väl värt det (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0