Halloween

Igår hade jag första dagen på superlänge där jag gjorde precis vad jag ville och slapp vara stressad alls :) Det resulterade i ett gympass med Emma på över två timmar. Arbetade massor med teknik och på att "Moa ska inte kunna komma ur sängen i morgon för hon har sån träningsvärk", blev ett riktigt bra pass. Nu råkar det dock vara så att träningsvärken inte kom förens nu och nu sitter jag i Emmas soffa så nu blir hon inte av med mig, mohaha!


Vi lagade kebab till lunch, så gott så gott!




På kvällen lagade vi en rätt som jag pratat om länge, parmesanpanerade kycklingfiléer och sallad på aubergine, tomat och mozzarella :) 



Alex som skulle ut kom förbi & blev sminkad! Då jag varken hade pensel eller sminksvamp blev det lite nödlösningar :)



Sen helt plötsligt fick jag för mig att dra ut!



Mötte upp Johan och Tobias på förfesten, så galet mycket folk!



Träffade Alex ute! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0