Mycket att göra sa du?

Kollade mitt notiscenter och tillochmed datorn tycker synd om mig för att jag har mycket att göra. Som tur är så är det då jag trivs som allra bäst!
Så rätt så rätt..
 
 

Helgens I-konferens vart verkligen så bra den bara kunde bli, jag hade inte kunnat önska något bättre! I fredags var det bastumys, lördags hade de finsittning och jag var på av4ningen så sågs vi på eftersläppet till av4ningen och i söndags var det fulsittning. Det var en hård helg och nu är jag ganska sliten! Kommer uppdatera om konferensen så fort jag får tid & får lite bilder :) Utklädnaden på fulsittningen var inte att leka med så jag hoppas det finns lite bilder på den ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0