Snö var det här!

Får väl erkänna att det var lite väl tidigt att sätta klockan på 09.00 i lördags efter en grym fredagskväll som blev ganska så sen! Men SamboSara såg minsann till att jag kom upp ur sängen & iväg :) När jag promenerade hem i fredags natt så snöade det som tusan, riktigt stora fina flingor! Så när jag öppnade dörren i lördags morse var det så fint!
 

Kanske kan vara dags att ställa in cykeln för vintern?


10-15 var det Workshop med Teknologkåren. En mycket givande och inspirerande dag!

Det bjöds på lunch, inte helt fel att vara engagerad alltså!



Och det snöade minsann igen när jag promenerade till gymmet efter workshopen!



På kvällen var det dags för mys med I-styret hemma hos oss!



Välkomstdrinken vi bjöd på, enkel och supergod! Whisky, lime och äppelcider - en riktig hit!



Här är gyckelplaneringen inför helgens i-konferens i full gång!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0