Valp-buS

Började dagen med grupparbete och det gick toppen! Hade sedan lunchmöte med Arb och även det gick bra! Efter lunchen promenerade jag hem till Alex där mysigaste Astlan var! 
Så gosig!



Efter en massa bus fick det bli en promenad! 


Jag jobbade nu ikväll & har lyckats dra på mig en mindre trevlig förkylning. Jag skyller på helgens jobb.. Så galet kallt! Jag lagade det starkaste jag vågade när jag kom hem efter jobbet. Experimenterade lite med målet att få till något asiatiskt. Det blev supergott! Men ack va starkt.. Pirri pirri, massa vitlök och ingefära gjorde susen - hoppas nu att det dödar förkylningen med!

Var vrålhungrig och hade verkligen inte tid med att få till någon bra bild ;) Kvällen avslutades med PH, precis som det ska va!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0