Borsjtj

Alltså jag har VÄRLDENS BÄSTA NYHET - det snöade i Luleå igår :D Ja, alltså det var inte första snön för i år men det var den första snön jag såg! Jag dansade till skolan så glad jag var! 




Efter en heldag i skolan igår, med massa hemtenta skriven, så gick jag hem för att laga rödbetssoppan som jag blev bjuden på av Emma & Sara i fredags. Tvungen att passa på när alla rotfrukter kosta 3,90Kr/Kg förra veckan. Handlade på mig ett lass om man säger så.. Kommer bli en morotssoppa inom snar framtid också!

Bara massa nyttigheter i princip!



Borsjtj - rysk rödbetssoppa! Här maxar jag så gott jag bara kan!



MUMS vad gott det blev! Så simpelt också (Y)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0