Bra dag för mig och Mr. Matte

Igår var det en riktigt bra plugg-dag, jag och matten kommer ganska bra överens och när vi inte kommer överens så hjälper Emma till! Det blev snabbis-middag igår med pastasåsen jag levde på i ettan men blev så trött på att jag lovade mig själv att jag aldrig mer skulle äta den. Så blev jag sugen ändå! 

Pasta med Moas superenkla pastasås! 


Efter middagen och lite tvättfix så var det gymmet med Emma. Hon hade massa nya övningar och knep sen de gymmade med sin träningstokiga syster :) Kan inte annat än säga att jag gillar att köra supertungt 5*5 reps! Vi körde rygg & biceps och ja det känns idag minsann :D
 
Ikväll är det Uptakt med Teknologkåren och alla engagerade, efter den är det mys & bus på schemat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0