It was leg day

Jag är superglad att jag kan blogga från mobilen igen! Aningen smidigare. Jag kom i säng i tid igår och har äntligen fått sova ut, vaknade av mig själv kl 08. Nu är jag taggad på att skriva hemtenta så jag kan släppa den och gå vidare med matten som jag förhoppningsvis ska sätta en gång för alla nu...

Igår satt jag i skolan & arbeta med case från morgon till eftermiddag. När det var klart gick jag till gymmet med SamboSara och vi körde ben. (Bloggar från sängen nu, och vi får väl se om jag ens lyckas ta mig upp härifrån........) Sist hon hade kört ben dog jag av skratt varje gång hon skulle gå någonstans för det såg sååå kul ut! Så nu hoppas jag ju verkligen att jag inte ska gå som om att jag skitit på mig ;) 
Här jobbas det på gumpen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0