Kaosibananas

Vilken dag det var igår alltså! Gick och la mig huuuuur arg som helst i söndags kväll, om jag hade kunnat så hade jag gått till gymmet för att få ut ilskan men gymmet hade stängt för länge sen. Det gick sådär att somna, men efter ett avsnitt The Big C plus att jag lyckades hitta nolle-p-filmen från våran nollning så var jag iallafall lite gladare. Vaknade med samma förbannade klump i magen på måndagsmorgonen och kände att dagen skulle bli skit. Så galet mycket att göra, med en dator med ny uppdatering som vägrar samarbeta, snart tenta, och tiden bara springer förbi. Likförbannat SÅ SKA DET GÅ! Allt har gått hur bra som helst tills jag i fredags fick världens "käftsmäll", men jag ska då fixa ändå. 


Kom till skolan lite sent, morgonen kaosade såklart, och när jag väl kommer till skolan så finns det inga studieplatser där vi har suttit och pluggat nu de senaste veckorna. Att det sen över lag är totalkaos och brist när det gäller studieplatser gjorde inte att pluggmotivationen höjdes precis. Jag satte mig vid ett bord i centrumrestaurangen och fick så småningom sällskap av Emma & David. Tror ni inte jag & Emma tajmar så vi har världens kaos&skit-dag samma dag. Nu i efterhand var det nog minsann bara bra! Som tur var så lyckades David & Carl få oss på bättre humör! 


På kvällen var det dags för mig att representera Clarkson University på Utbyteskvällen som Johan och Internationella Utskottet hade ordnat! 

Inte ofta man ser mig i mjukiskläder i skolan, men igår var det minsann inget som passade bättre!



Johan hälsar alla välkomna och Internationella Kontoret plus Erik Lovén snackar allmän info om utbytesstudier innan det var dags för mig att prata om min utbytestermin i USA. 


Gick direkt från min presentation hem till David där Carl hade lagat mat! Slängde i mig mumsig thai-mat innan vi hetsade iväg till gymmet och körde ett bröst- & tricepspass. Var inte lite hets med att öka vikter om vi säger så. Nu ska Moa bli stark tydligen! Hann nästan precis bli klar på gymmet innan det var dags för PH-kväll hos David. Schemat är fullspäckat kan jag ju säga!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0