Ost, vin & skratt!

Igår var jag först en sväng på storheden med Emma, Sara och David! Passade på att handla salami och ost av Jenny på Maxi. Bästa hjälpen fick vi, och provsmaka allt också! Fick tag i massa gott. Jag blev hur glad som helst då jag hittade min absoluta favorit-hårdost som jag levde på i Frankrike! Blev givetvis en bit av den! Innan det var dags för ost & vinkväll så jobbade jag 16-20. 

Alla var på plats och de hade dukat så fint! 


Då jag inte hade hunnit äta någon middag så bjöd Emma & Sara på rödbetssoppa och den var fantastisk!!! 



Sen kan ni tro att jag högg in på godsakerna! Ja jag slutade inte äta förens det vart slut :) 


Det var en toppenkväll med så galet mycket skratt! Tårarna bara spruta och magen krampa som vi skratta! Oväntat nog slutade kvällen med utgång, men det var trevligt! Det blev lite lite sömn dock :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0