PIPSVÄNGEN - här kommer jag!

Tentan igår vart intressant, mycket intressant. JAG HAR ALDRIG SKÅDAT NÅGOT LIKNANDE. Den var svår, så svår att jag som vart säker på att få ett bra betyg antagligen inte ens har klarat den. Det gick inte bra för någon av oss. När jag gick från tentasalen tio minuter innan deadline var det fortfarande supermycket folk kvar som såg frustrerade ut och skrev på tentan. Vilket i största sannolikhet innebär att det inte var jag som var trög utan att tentan var helvetisk. Jag tror inte det hade spelat någon roll hur mycket vi än hade pluggat så hade den inte gått vägen. Visst, det låter konstigt men när det kommer uppgifter som man inte sett något liknande av innan så är jag tyvärr inte mattegeni nog att hitta på egna lösningar. Fast jag gav det några försök ändå. 
Bara att ta nya tag i december då den går nästa gång. Det sjukaste är att jag är taggad på att forstätta plugga på den för nu är matten riktigt rolig!



Jag jobbade 17-20 igårkväll. Jag trodde jag skulle gå under ett tag då jag skulle hinna både tentaplugga och jobba hela helgen. Men faktum är att jag tror minsann att jobbet gjorde att jag pluggade bättre när jag väl pluggade. Och alla underbara kunder som peppar en till tentan gör ju allt så mycket bättre. Att jobbba och bli superpeppad hjälpte hur mycket som helst! Kom hem lite över åtta på kvällarna och var då hur taggad som helst på att få fortsätta plugga! Efter jobbet fick jag äntligen umgås med folk normalt igen! Begav mig direkt hem till Emma där Carl & David var. Avslutade kvällen med PH-gänget!
 
 
Nu ska jag göra mig iordning så jag ser presentabel ut för att åka till stan med Jenny! Ska lämna in min mobil, den har gett upp hoppet lite tycker jag. Men jag har inte gett upp hoppet om den :) I eftermiddag ska Jenny vara hundvakt åt Johanna & Simons valp, och jag ska busa lite jag med tänkte jag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0