MYS-fredag!

Igår var det en riktig städ-dag. Jag rensade hela Harry-Potter-Skrubben och slängde huuuur mycket som helst! Så nu får allt som jag vill plats där inne. När jag var klar fick jag besök av en etta som ville ha hjälp med fysiken, men varken jag eller Sara lyckades lösa talet. Ja Tobias kom också förbi och han gav den också ett försök. Vi gav upp och jag gick till systrarna Lindgren där de bjöd på gomiddag!

Dukat för David, mig, Sara och Emma!




Middagen var underbar och bestod av marinerad kyckling, hemmagjorda pommeS, sallad med vitlöksrostad vitkål och mango. Plus en toppengod hemmagjord dippsås! Kvällen avslutades med film, chips, godis och sällskap av Victor! Testade nya Coca Cola Life, BLÄH!



När jag kom hem satte jag mig med ett glas vin och försökte med fysikuppgiften igen. Japp, jag lyckades minsann lösa den! Hade i prinip inte kunnat sova annars...

Gick och la oss, och jag hör världens BRAK! Hahhaha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0