Nej, ingen mer kaninmat

Den här detoxen alltså, eller kaninleken som jag skulle vilja kalla det, tog död på mig. När man fick knapra alvedon för att överleva en dag så insåg jag att jag nog skulle ge upp! Så igår körde jag lunchen enligt detoxen men lagade minsann ett riktigt gott mål till middag. Så nästan tre dagar klarade jag mig... Men tusan vad dåligt jag mådde. Illamående, helt lost, huvudvärk till tusen, ja trevligt värre..

Så till lunch igår blev det ändå detox men middagen vart allt annat än detox vill jag lova!


Jag vart stiligt klädd i min styrelsetröja igår då jag skulle ha intervju med två aktuella för arbetsmarknadsutskottet. Två drivna och härliga personer som numera är rekryterade! Kvällen avslutades med styrelsemöte och info inför styrelsekonferensen som ska vara lördag-söndag. 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0