New York City - Dag 2

Det blev lite ändringar i vårt NYC-schema! Fredagen spenderade vi på Woodbury Outlet. Vi tog oss dit med buss och spenderad i princip hela dagen i shoppingparadiset! Emma & Sara som aldrig varit i USA innan var helt lyriska!
Nöjd Sara med sin Michael Kors-väska utanför en gigantisk Michael Kors-affär!


 Antalet påsar bara ökade & ökade, och det blev tyngre & tyngre att bära!


 Så mysigt uppbyggt, som en liten by!
 
 
 Nöjda flickor påväg hem efter en dags shopping!
 
 

Här har vi The Flatiron Building, strykjärnsbyggnaden! 


 
På fredagskvällen mötte min underbara vän Rebeckah upp oss på vårt hotell. En fantastisk tjej som jag spenderade mycket tid med när vi pluggade på Clarkson ihop. Går inte att beskriva lyckan när jag äntligen fick träffa henne igen. Det alla bästa är när du vet att ni inte setts på flera månader men när man väl ses så känns det som att det var igår man sågs senast. Så många galna stunder vi har haft ihop alltså!



Rebeckah hade bokat bord på Matt Brenner's Chokladrestaurang. Vilket ställe alltså! Tänk er att ni går in i en värld av choklad, lite i stil med Kalle & Chokladfabriken. Ja det var som i en chokladdröm! Man kunde tillochmed beställa chokladpizzor..
Drinks & Sweets innehöll det mesta man kan tänka sig i chokladväg, och lite till!


Vad jag skulle vilja säga är världens bästa systrar!


 Efterrätten som vi fyra delade på!


 Den kom ihop med smält varm choklad och en marshmallowsgrill! Maten var lite väl hypad, men omgivningen vart underbar!
 
 
 
Jag framför Empire State Building.



Favoritsystrarna gick & la sig men jag & Rebeckah gick till Times Square!




Hard Rock Café på Times Square




En vän för livet!



På väg hem möttes vi av dessa bilar, mer amerikanskt kunde det då inte bli! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0