Nu har jag röstat, har du?

Ja det är mycket som ska göras om dagarna nu, igår morse kom sötSara över och vi började skriva på det tal som vi ska hålla på måndag. Vi är en grupp på ca sju studenter som ska hålla varsit tal på 10 min. Svårast var minsann att komma på vad jag skulle prata om. Ämnet är nämligen fritt! 


Efter lunch så mötte jag upp SamboSara så gick vi & förtidsrösta! 



Passade på att städa lite här hemma, och inviga nya godisskålen jag fick på min födelsedag av familjen Sterner! Nu fylld med sockrade gubbar från Emma&Sara :)



Efter en maskin tvätt så mötte jag upp Tobias på Ica för att handla inför kvällens kebabmiddag hos Victor. Anton vart också uppe så han fick såklart också smaka på min mumsiga kebab! Sen kom Johan över så körde vi spelkväll!


När jag kom hem bjöds det på nutella-crème brulee! MUMS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0