En snabbis i Luleå!

Ja då det blev en Greklandsresa bokad en sen natt förra veckan fick jag i helgen åka till Luleå för att städa ur lägenheten och ta med mig all packning upp. 
Till allas stora förvåning lyckades jag ta mig hela vägen till Luleå helt själv. Och David & Alex miner när jag ringer för att fråga om de har plats i bilen åt mig med från flygplatsen och hem - oslagbart! 



Lyckades på egen hand hitta till Ronneby - vilket nästintill ingen tror på haha.



Då jag kör #vägraätamax efter senast jag åt där så blev det en burgare på Oleary's istället. 



Och vem ringer mig när jag sitter på Arlanda och väntar på bättre tider om inte självaste Daniel! 



Väl hemma dröjde det inte länge innan jag fick sällskap. Och ja det där med att packa upp och städa fick jag göra i morse innan jag tog flyget tillbaka till Skåne, hade ju massa annat roligt att göra när jag väl var i Luleå :)



Och att städa gick väl sådär. Man har ju hört talas om att man kan komma ut ut garderoben - men att komma i garderoben? Hahaha ;) lukta gott från tvål i hallen nu iallafall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0