Fröken spontan

Att jag är en mästare på att vara spontan är väl känt sedan tidigare, men de senaste dagarna har jag nog varit duktigare än någonsin på det! Under torsdagsnatten förra veckan bokades Big Slap, hotell och en Greklandsresa sent in på småtimmarna. Nu igår så ringde Sofia och några timmar senare satt jag på tåget ner till Lund för övernattning och idag blir det Lomma beach hela dagen. Bokade även ytterligare en resa igår, ja alltid har jag något på gång ;)


Lyckades av en slump träffa både Ida och Sofia igår :D Bara Bälla som skulle varit med på ett hörn också :)



Gick ut på Stortorget och åt, började såklart med varit glas bubbel!



Sötaste middagssällskapet!


Det blev en mumsig flankstek!







Kommentarer
Sara

Hej!
Jag skulle gärna vilja bjuda in dig till ett heldagsevent kring personlig utveckling, värderingar och drivkrafter i Göteborg den 25e september. Det är ett årligt event vid namn World Values Day. Jag försökte hitta kontaktuppgifter till dig här via bloggen, men lyckades inte. Kontakta mig via min mailadress så berättar jag gärna mer!

Med vänlig hälsning,
Sara

Svar: Hej Sara!Roligt att du hittat hit. Du når mig på [email protected] så hör gärna av dig!
Moa Isgran

2015-08-06 @ 19:09:36
URL: http://worldvaluesday.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0