Johannas dag !

Idag är ingen vanlig dag, det är Johannas födelsedag! Den initiala planen var att det ikväll skulle vara glöggkväll, lite som vilken kväll som helst. Men det går ju inte när det är födelsedag! Fast vi lät Johanna tro att det skulle vara glöggkväll och jag bokade bord på Allstar. Hon blev precis så där överraskad som jag hade tänkt mig och vi var ett härligt gäng på 12 pers som käkade och hade en sjukt trevlig kväll ihop!
 

Jenny testade musslorna, och det gjorde minsann jag med. De smakade fisk och var inte alls goda...


Så jag vart nöjd med att jag tog en hamburgare! 
 
Väl hemma igen så har jag suttit med plugget tills nu. Har inlämning i morgon. Nu blir det dock sängen och så får väckarklockan ringa tidigt i morgon istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0