Skridskorna på och ut på isen!

Vaknade i tid igår, och upptäckte att det var helt underbart väder ute! Fick genast idén om att ta bussen in till stan och åka skridskor på isbanan! Maria gjorde mer än gärna sällskap! En sånhär dag känner jag mig så lyckligt lottad som får studera till ingenjör i en stad som bjuder på sånahär fantastiska dagar! Ja, ibland känns det som att det är världens ände och nu när jag ligger i soffan och tittar på världskartan så är det minsann inte så långt ifrån världens ände ändå.. Men vad spelar det för roll när man får vara med om dagar så underbara!

På isbanan som de plogat upp i Luleås hamn. 



Så himla lyckligt lottad tjej!



Lycklig, sa jag att jag vart det? ;)



Och solen sken så fint!



Med fina bron i bakgrunden!



Vi hade med oss fika med såklart! Varm choklad, hembakt bröd, hembakade lussekatter gjorde susen i magen :D



Såhär fint frostig blir man i håret!


 Så vackert! Passade på att njuta så mkt jag bara kunde av solen när den väl visa sig :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0