Teambuilding me bästa utskottet

I fredags var det dags för teambuilding med mitt härliga arbetsmarknadsutskott! Det blev först tacos och spel hemma hos mig. Vi körde en omgång "Med andra ord" och jag får väl säga att jag & Anna tog hem vinsten ganska så snyggt. Från början hade vi aningen stora dialektala problem, men på någon vänster så gick det hem till slut!
Bästa utskottet man kan önska sig! 



När Max försöker förklara genom att säga "bevingat djur" och Erik säger Häst?



Sedan tog vi oss in till stan



Max och Anna!



Anna och jag!



Igår får jag väl erkänna att jag var aningen trött! Tanken var att jag skulle ut på isen med Maria och åka skridskor, jag vaknade ganska så tidigt och sa att jag baaara skulle sova lite till så skulle vi ut på isen sen i hopp om att vädret skulle ha bättrat sig. Dock vaknade jag aningen senare än tänkt, vid tvåtiden.. Det blev hembakad pizza hos mig och Sara istället!





Hembakad pizza med skinka, ost, champinjoner, bacon och ananas - ett vinnande koncept!



Då vi var halvslappa allihop så blev det gotte-kväll i soffan med film!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0