Det ofattbara skedde just


Något magiskt har hänt, eller bara helt galet - jag har sprungit min livs första löptur! När jag klev upp ur sängen var tanken att jag skulle ta en promenad innan frukost men när jag gick utanför dörren så kände jag minsann mer för att springa. Ja ni ska ju veta att lilla jag i princip inte har tagit ett enda löpsteg i hela mitt liv! Inte särskilt många på rad iallafall... Och jag lyckades minsann peppa mig själv till att inte ta ett enda promenadsteg, inte ens i de värsta uppförsbackarna! Såna har vi nämligen gott om här, haha. Så nu, 2,2 km senare (fy vad fjuttigt det låter..) är jag sååååå lycklig och redo för mer äventyr på min lediga dag!


Kommentarer
Sofia

Grymt bra jobbat! :D
Nu ska jag svida om för en tur! :D

2015-07-03 @ 12:38:03
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0