Sista sluttampen på hemtentan!

 
Blev ännu mer bortskämd hos Emma då jag sitter med hemtentan och hon kommer & serverar mig en alldeles egen skål med egenpoppade poppisar! Så himla gott :)
 
 
 När det var dags för Emma att flytta sig från soffan till sängen så förflyttade jag mig hemåt och sitter nu med hemtentans sista fråga. Jag hoppas på att bli klar med den ikväll om jag så ska vara vaken hela natten! Vore så underbart skönt att vakna upp i morgon (efter en lagom lång sovmorgon då jag inte ens tänker sätta klockan) och veta att jag kan göra precis vad jag vill. Mest troligt blir det dock städning och packning, men vad gör väl det! Så mycket roligare än vad denna hemtentan är just nu iallafall. Jag har inte tränat på ett par dagar och det känns verkligen i kroppen nu när jag suttit stilla hela dagen, det kryper som små myror under skinnet på mig och jag är riktigt sprallig i benen. Kroppen har energi till att springa ett marathon (eller njaee men nästan) medans huvudet har gått & lagt sig för längesedan.. Hatar när det händer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0