Back from Sthlm

I fredags hade jag möte på förmiddagen i Sthlm med Erik, pratade lite framtidsplaner bland annat! Sen tog jag mig in till stan för att möta upp Madde & Johanna och fortsätta på projektet. Nu såhär i efterhand är det helt sjukt vad vi kämpat på, shoppade ingenting alls ovh kollade inte ens i en affär i Sthlm.. (Okej, sprang in på Lindex & köpte strumpbyxor..) 


Vi käkade sushi till lunch, oväntat va? ;)



Jag bokade bord genom Bookatable, som jag pratade så varmt om i somras när jag och Tobias var i Sthlm över midsommar. Och vi hamnade på samma restaurang nu! 8-rätters-avsmakningsmeny och de hade minsann uppdaterat menyn så det var lite nytt även för mig :) Och ljuvligt gott!



Sedan tog vi oss en sväng för att testa utelivet i Sthlm..



Hamnade på Berns


Var de enda tjejerna där typ..


Fick sällskap av Carl


Och Carl!

Åkte hem från Sthlm i lördags och igår var det projektarbete hela dagen! Lagade middag ihop med Maddie, och fick ett ryck "Om du dammsuger så julpyntar jag, snabbt ska det gå!" - och se där :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0