Banana Chocolate Chip Muffins

Här har det vart tyst, men det är en hel del på gång och det är ju det enda jag vill skriva om, kan dock inte avslöja det än. Men snart så. Har ju tidigare skrivit att jag tänker skilja mig från mängden och göra saker på mitt sätt. Nu ser det ut att bli på mitt sätt! 


I måndags lyckades Johanna få med mig på Cardio Cross för andra gången, nu var det lika roligt som det var jobbigt. Och då var det sjukt jobbigt... Men det är en så himla bra start på veckan! Än bättre blev den när Emma överraskade med besök :D Igår hade vi seminarie där vi presenterade den data och information vi samlat ihop i vår "knowledge infusion" så nu ska vi fortsätta vårt arbete med att utveckla idéer för Prime. Vi är riktigt taggade måste jag ju erkänna :)
 

Hann med att baka muffins på lunchen igår, fick ett ryck! Så det blev Leilas banana chocolate chip muffins, men jag åt så mycket smet att jag inte ens kunde med att smaka dem när de var klara. Så typiskt mig! 


Hann med spin/cxwork på gymmet igår, min gymkompis hann inte med att träna så jag hängde på Jenny dit! Men konstaterade att jag vill ha lite tuffare utmaningar. Minns förra gången jag var på det (för några år sedan), då var det så hemskt jobbigt att jag lovade mig själv att aldrig mer gå dit. Så jag vet inte vad min PT-Johanna har haft för sig, men bra känns det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0