Entreprenörsveckan 2015

Ja, inte tror ni väl att jag har legat på latsidan när jag var klar som ordförande för i-sektionens arbetsmarknadsutskott. Nej, det ska som vanligt vara många bollar i luften! Så jag fick chansen att hjälpa Christopher och Sebastian med genomförandet och planeringen av Entreprenörsveckan, som kommer äga rum nästa vecka. Med andra ord...
 
 
Låt mig presentera ENTREPRENÖRSVECKAN 2015!  
En vecka fylld av aktiviteter och erfarenheter från startup-livet. Möt föreläsare, entreprenörer och inspiratörer som berättar om sin unika väg till framgången. Entreprenörsveckan 2015 arrangeras av studenterna Sebastian Malm, Christopher Enckell, LTU Business AB på uppdrag av Luleå tekniska universitet och finansieras av Vinnova. 
 
Läs mer HÄR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0