Framtidens ledare


Oh happy Friday! Fredagen den trettonde, och än så länge är allt på topp. Har hunnit med projektmöte, hålla i fokusgrupp och arbeta med Entreprenörsveckan. Idag är sista dagen, på en helt grym vecka!



Jag har haft äran att få vara värd åt Anna Stenberg, introducera henne och nätverka lite! Temat på föreläsningen var Stjärnornas Krig och Framtidens Ledare. Anna är entreprenör inom rekryteringsbranschen och hade flera nyttiga tips. Som jag nämnt tidigare så har jag spännande planer på gång och enligt henne var det helt rätt väg att gå! Känns riktigt bra att tänka annorlunda och våga ta utmaningar. Snart kan jag minsann berätta vad allt innebär!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0