I morgon är det den stora dagen!

Har övat presentation hela dagen idag, har slutpresentationen för Prime i morgon. Så sjukt roligt! Lyxade till det med lunch från Husmans med Johan idag :) 


Och jag har hamnat i en period där jag ska lära mig äta nya saker. Så idag åt jag köttgryta (något jag aldrig skulle få för mig annars) och i fredags satte jag i mig fisk helt ovetandes. Lurigt det där med konstiga asiatiska namn på rätterna ;)


Nu försöker jag påbörja nästa del i kursen, där vi ska skriva en "Research proposal" tills kl 15 i morgon. Det kan bli kämpigt alltså. Har allt annat i huvudet och stressen gör inte att ens kreativitet sprudlar precis! Hoppas jag lyckas pränta ner några ord ikväll i vilket fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0