Ingenjörsbio

I torsdags var det dags för Ingenjörsbio som anordnades av Ingenjörsjobben med Luleå Kommun, Skellefteå Kraft och Poolia som sponsorer. De bjöd på mingelmat, dryck, bio och dryck!



Då det var den nya Bond-filmen Spectre som skulle visas fick jag äntligen träffa min Bond igen!



Dock så är ju inte M med...


 Kvällens höjdpunkt var ju helt klart poppisarna, haha! Filmen var lite av en besvikelse, men jag hade nog lite för höga förväntningar..
 
 

Och mitt i natta fick jag sällskap i värdlsklass! Bästa är att det håller hela helgen :D



Så igår efter bästa gruppmötet tog jag mig in till stan för att käka lunch med Maria!



Och rätt vad det var så hamnade vi på friends!


Kvällen vart bokad med bastu och goemiddag! Precis vad vi behövde - slappna av lite och bara snacka massa. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0