Jag vill, så jag kan!


Försov mig i morse, något som nästan aldrig händer! Vaknade av att grannarna har värsta grälet jag vart med om, det blev aningen lugnade när ena parten rusar ut ur huset och smäller igen dörren så kristallglasen klirra i världens melodi. Första gången jag tackat dem för allt väsen de för. Jag lyckades komma endast en kvart sent till skolan, och då jag inte ville lägga tid på varken frukost eller utseende resulterade det i att jag gick med glasögon till skolan. Har inte hänt de senaste åren, och jag tryckte i mig muffins till frukost. Man tar vad man hittar i kylskåpet ;) Hade andra mötet med Prime som vi arbetar med nu, och jag lämnade mötet så otroligt lycklig. Nu jobbar jag verkligen i en helt underbar grupp, som genererar genialiska idéer och verkligen kämpar för att lyckas. Bästa receptet på framgång!



Nu har Entreprenörsveckan startat och den startade med Karriärsdagen. Då jag är med i mentorskapsprogrammet så vart vi speciellt inbjudna till dagens sista föreläsning med Shed Simove. Den i särklass mest inspirerande föreläsning jag någonsin varit på. 



Den var en riktig motivation- och kreativitetsboost! Jag vill bara jobba vidare med alla idéer NU och jag blir mer och mer övertygad om att det kommer lyckas. När jag väl har gett mig fan på något, ja då ska jag nå dit med!


Kvällen avslutades på Husman där vi blev bjudna på nattbakat högrev. Behöver jag säga att det var ljuvligt gott? Känner mig bortskämd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0