Workshop med företag om PSS


Nu har de äntligen börjat tända marschaller och brasa på Regnbågsallén, bara snön som saknas!



Idag är jag och Frida hjälpredor åt Vinit, en av våra lärare som idag har anordnat en workshop med fokus på Organizing Product-Service Development for Global Markets. Det område som jag tycker är mest intressant inom det vi studerar, och det jag hoppas kunna skriva exjobb om. Det finns alltså ingen annan plats jag hellre skulle vara på idag än här och få lyssna på hur företag arbetar kring området.

 
 
Vi har deltagare från Chalmers, Boliden, Gestamp Hardtech, IUC Norrbotten, Sandvik Cormant, LKAB, Ericsson, BillerudKorsnäs, Volvo och Fältcom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0