Nu är det minsann igång igen!


Nu är hon tillbaka på plats i norr igen! Och taggad till tusen på en riktig tuff termin :D



Jag har en ny roomie nu när min fantastiska SamboSara är i Singapore för äventyr! Känner på mig att det kommer bli en hur bra höst som helst :D Vi käkade pita i måndags, och det gick hem ;) Första roomiedaten (Y)



Har invigt mina nya muggar, kan verkligen inte vara mer nöjd!



Denna veckan är det International Street Market i Luleå och jag passade på att ta igen all missad tid med Emma där igårkväll samtidigt som hon fick smaka langos för första gången :D 



Nu läser jag förhandling samtidgt som jag läser innovation and strategic business development. Har med mig Christopher i båda kurserna vilket jag är glad för! Idag på förhandlingen så skulle vi göra en team-övning där vi båda skulle hålla i pennan och fick i uppgift att rita vårt drömhus utan att kommunicera med varandra. Det han tänkte som balkong tyckte jag bestämt skulle bli ett garage, ja jag fick som jag ville, haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0