Spark blev Sprak


Vilken otrolig helg det har vart! Började med att Erik hjälpte mig rädda min bil som vägrade starta efter att jag vart iväg och simmat i torsdags. Nya batteriet gjorde att bilen startade, men nu är allt annat kaos med den istället. Så Elin och Kristina räddade mig mitt i stan, bogserade bort Spark som numera kallas Sprak... Sedan blev det bubbel, ost, vin och tacos hos Elin. En magisk kväll! 


Igår vart jag ute & åt och gick på bio med Victor, Sandy och André. Djungelboken vart riktigt bra. Tusan vad skrämd jag blev dock, insåg själv hur jag skrek och hoppade till när alla runtomkring skrattar och tittar åt mitt håll. Bra där! 



Fick detta lästipset av en kollega på jobbet, tror jag kan ha stor nytta av den i framtiden! Så nu är det balkonghäng och mys. 



Kommentarer
Amanda

Den skulle nog jag med behöva läsa... 😁 Haha

Svar: Den är ruskigt bra! Läs 😃
Moa Isgran

2016-04-24 @ 15:32:37
Eskilstuna

Att se alla som idioter skulle jag anses vara farligt. Frågan som bör ställas är varför agerar "idioterna" som de gör och hur kan man göra så de inser att de beter sig som "idioter"?

Svar: Läs boken så förstår du poängen!
Moa Isgran

2016-04-25 @ 22:21:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0