Blombud från en saknad vän

Idag på jobbet så har jag ett missat samtal och ett röstmeddelande i röstbrevlådan. Kollar meddelandet och det visar sig att jag har fått ett blomogram, så de ville bara veta när jag var hemma och de kunde leverera. Att få blombud är något av det bästa jag vet, dock händer det aldrig. Så gissa vem som blev helt överlycklig! Om det så skulle va "Välkommen till Ö-vik". För inte skulle väl någon skicka blombud till mig...? 
Så visar det sig att det var från bästa sambon man kan tänka sig! Storgrät av lycka när jag öppnade buketten. Hon känner mig så bra! Fantastiska Maddie! Precis vad jag behövde som ligger här med feber, sprängande huvudvärk och en tandvärk från pipsvängen... Att jag inte får i mig något annat än flytande är också ganska trist!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0