Please, call me Mrs. Senior Editor

Andra dagen på Bosch idag, har börjat komma in i systemen och så. Får jag säga att jag trivs som fisken i vattnet efter bara två dagar? Som de gör ALLT för att jag ska känna mig hemma och trivas. Sååå värt! Idag fick jag i uppdrag att genomföra en utbildning, så att numera är jag certifierad Senior Editor of the Bosch Global Network. Woho! Nu ska det minsann bli ändringar på den interna sidan, och uppdaterad ska den va! Så roligt att redan få ta sig an projekt som man känner att man verkligen kommer få till. Halva lunchrasten gick åt till att diskutera hur dåliga Modo är just nu och andra halvan pratades det om min dialekt. Inte har väl jag någon dialekt va? Haha! Efter jobbet blev det en sväng till gymmet, andra dagen på mitt nya träningsschema - än så gillar jag det.
 

När man lagar lite av allt det dära som man är sugen på så kan det bli konstigt. Men det blev gott! Stekt ägg och ugnsrostade grönsaker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0