Födelsedag & sommarfest

I torsdags blev jag inringd till tandis och fick tid att operera ut en av de förbannade visdomständerna. Då den låg så illa och växte horisontellt har den orsakat mindre trevlig värk på tok för länge, gissa om jag dansade av lycka när jag fick tiden. Inte alla som blir överlyckliga av att få opereras hos tandis! Så torsdag var en ledig dag från jobbet, men det ska mycket till för att lyckas hålla mig hemma så igår vart jag på g igen. Det är bara att "bita ihop", fast nu går inte det dock 😅😁

Igår var det Eduardos födelsedag så vi firade honom sen blev det en sväng till sommarfesten som arrangeras här i helgen! Och minsann, det vart riktigt roligt - sååå skönt att kunna köra dit, hem och vakna tipptopp!

Vi fick både förrätt, huvudrätt och efterrätt! Jag fick nöja mig med ris och sås för att slippa tugga 😏

Helt galet vad ljust det är kl 02.38 på morgonen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0