Summerburst 2016

I helgen vart det äntligen dags för Summerburst! Så jag tog flyget direkt efter jobbet till Sthlm.

På planet roade jag mig med finfin läsning i OER Magazine där jag hittade ingen mindre än min själv! Mer om det nån annan gång ;)

Amanda och Emil mötte upp mig och tog mig direkt till förfesten där jag blev serverad älgfärshamburgare med katareller och givetvis bubbel till det!



Sen vidare mot ett regnigt Summerburst, men det var minsann inget som stoppade oss! Fredagen avslutades på en okänd destination mitt ute i Stockholms skog med massa härlig musik och vi dansade tills långt in på morgonen. 


Vid fem på morgonen var det dags att ta min resväska och fara hemåt!


Lördagen var topp-notch och en lyckligare Moa är svår att slå! Här dansar vi loss till David Guetta när han kör EM-låten👌🏼


Alesso avslutade ganska så pampigt!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0