Loge-värd

Igår for jag & hämta dessa snyggingarna!

Jag & Jule fick i uppdrag att vara loge-värdar på matchen mellan Modo & Leksand, så vi började kvällen med lite bubbel!

I logen med obligatoriska tröjan!

Öl, Modo-burgare och hockey!

Synd att de inte kammade hem vinsten bara!

Nya älsklingar

Efter jobbet i torsdags åkte jag & Matthias direkt till Paradisets SPA där vi blivit ombedda att utforska deras SPA-avdelning och bli fotograferade inför ett kommande reportage. Efter mer än en timmes fotografering bjöd de på mat, vi testade oxfilén och lammfilén. Riktigt gott! Är lagom nyfiken på hur bilderna blev.

I fredags åt vi middag ihop hela huset i vanlig ordning! Chips, bbq-kyckling, tomat, rödlök och ost i en salig blandning.

Igår hade jag & Jule en riktig mys-dag med shopping, lunch på stan, gym, middag och bio!

Och det kan va så att lilla jag köpte ett par skidor igår! Googlade runt på offpist-skidor hela morgonen och när vi kommer in på Stadium står dessa och bara väntar på mig. Nu planerar vi nästa skidresa!

Representant Bosch

Idag är det dags representera Bosch för gymnasieskolan i Örnsköldsvik. Jag har fått i uppdrag att berätta om Industri 4.0 som jag arbetar med. Ska bli riktigt kul! Har satt ihop en presentation som jag tror kommer bli grym!

Åre levererar

Dagens bästa bilder från Åre! Har kört offpist på riktigt, och nu kommer jag aldrig njuta av en hederlig pist på samma sätt igen. Jag är helt såld!

Hej Åre

Med grabbarna, redo för backen!

Hoppas nu kroppen håller!

Mot Åre

Efter en helt underbar dag på jobbet...

Är jag nu påväg mot Åre med härligaste gänget!

Sthlm t&r

Nu var det dags för ytterligare en dag i Stockholm då den förra gick så bra så blev det en till. Älskar att resa, än bättre när det är så spontant! Att man den får lära sig massa under resorna gör det hela bara bättre ☺️

Tog flyg denna gången, då ingen Nico skulle köra till Stockholm idag...

Nåväl att flyget från Ö-vik till Sthlm var litet så snålade de inte på det mumsiga! Längtar redan till flygresan hem ikväll 😉

Umeå-impuls

Hade en helt underbar lördag i Umeå med denna sköna bruden!

Jag hann med en "poo-nap" på Ikea. Poo-nap är nya ordet för power-nap, då tyskarna trodde jag skulle göra något annat än att sova...

Fick tips om att käka på Brasseriet, och vi gick all in! Började med en underbart god cocktail.

Följt av kalixlöjrom 👌🏼

Med oxfilé till huvudrätt

Och jag avslutade med franska macarones. Behöver jag säga hur underbart gott det var?

Igår vart jag & Dani på en shoppingtur i Ö-vik innan vi simmade, testade alla vattenrutschkanor och badade bubbelbad. Sen tog vi oss till Johan där vi lagade vegetarisk lasagne. Eller planen var att göra det, men då Johans enda krav var att det skulle vara kött så fick vi göra en icke-vegetarisk variant.

Hej Umeå

Påväg till Umeå med Dani, och se så glada vi är 😂

Sista av det, det, det. Blä

Som vanligt så har det hänt massor, och jag har inte hunnit med riktigt här. Ska försöka ge en hint om allt som vart på gång 😉

I torsdags åkte jag till Stockholm med Nico, som sorgligt nog är klar på Bosch i Mellansel och ska fortsätta arbeta i Tyskland. Jag hade tur och lyckades tajma med en intervju jag blev kallad till och Nico fick sällskap på vägen. Efter lite lunch med Bjälke och fika med Karro & Sara i Sthlm så vart jag redo för intervju, gruppuppgift och individuell uppgift som första steget i rekryteringsprocessen. Får se hur det gått!

Fick till en middagsdejt med Karro och Victor efter eventet innan jag satte mig på nattåget och rullade norrut mot Ö-vik igen. Vart framme 05.35 och blev upphämtad av Johan som hade fixat med sig frukost & allt. Så himla bra! Direkt från tåget till jobbet, man kan om man vill.

Eftersom det nu är Matthias sista helg så ville vi hitta på så mycket som möjligt. I fredags våldgästade vi Johan innan vi gick på Paradisets SPA-avdelning. Lugn och härlig kväll ☺️

I helgen så vart även Jules syster och pojkvän på besök, så vi var & shoppade på lördagsförmiddagen. Blev äntligen en Houdini för mig. På kvällen käka vi tacos hemma hos oss innan vi drog vidare på hockeyn.

Men vi saknade Nico!

Modo vann och stämningen var på topp!!

Och i söndags fick jag besök av dessa underbaringar, som jag saknar dem!