Sista av det, det, det. Blä

Som vanligt så har det hänt massor, och jag har inte hunnit med riktigt här. Ska försöka ge en hint om allt som vart på gång 😉


I torsdags åkte jag till Stockholm med Nico, som sorgligt nog är klar på Bosch i Mellansel och ska fortsätta arbeta i Tyskland. Jag hade tur och lyckades tajma med en intervju jag blev kallad till och Nico fick sällskap på vägen. Efter lite lunch med Bjälke och fika med Karro & Sara i Sthlm så vart jag redo för intervju, gruppuppgift och individuell uppgift som första steget i rekryteringsprocessen. Får se hur det gått!


Fick till en middagsdejt med Karro och Victor efter eventet innan jag satte mig på nattåget och rullade norrut mot Ö-vik igen. Vart framme 05.35 och blev upphämtad av Johan som hade fixat med sig frukost & allt. Så himla bra! Direkt från tåget till jobbet, man kan om man vill.


Eftersom det nu är Matthias sista helg så ville vi hitta på så mycket som möjligt. I fredags våldgästade vi Johan innan vi gick på Paradisets SPA-avdelning. Lugn och härlig kväll ☺️



I helgen så vart även Jules syster och pojkvän på besök, så vi var & shoppade på lördagsförmiddagen. Blev äntligen en Houdini för mig. På kvällen käka vi tacos hemma hos oss innan vi drog vidare på hockeyn.



Men vi saknade Nico! 
 


Modo vann och stämningen var på topp!!



Och i söndags fick jag besök av dessa underbaringar, som jag saknar dem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0