Umeå-impuls


Hade en helt underbar lördag i Umeå med denna sköna bruden! 


Jag hann med en "poo-nap" på Ikea. Poo-nap är nya ordet för power-nap, då tyskarna trodde jag skulle göra något annat än att sova... 



Fick tips om att käka på Brasseriet, och vi gick all in! Började med en underbart god cocktail.



Följt av kalixlöjrom 👌🏼


Med oxfilé till huvudrätt 



Och jag avslutade med franska macarones. Behöver jag säga hur underbart gott det var? 



Igår vart jag & Dani på en shoppingtur i Ö-vik innan vi simmade, testade alla vattenrutschkanor och badade bubbelbad. Sen tog vi oss till Johan där vi lagade vegetarisk lasagne. Eller planen var att göra det, men då Johans enda krav var att det skulle vara kött så fick vi göra en icke-vegetarisk variant. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0