Familjehelg


Elmia vart riktigt lyckat! Jag medverkade på ett studentevenemang där jag berättade om hur vi arbetar med Industri 4.0, vilket verkade intressera studenterna enormt. Just Industri 4.0, Connected Industries och Internet of Things var ett hett ämne hos utställarna på mässan. När jag tog ett varv för att undersöka hur de jobbade med just det ämnet så fick jag väldigt varierande svar. Det var allt ifrån att "Vadå, det där är ju bara en term som man slänger sig med just nu, något som är hett i år" till riktigt bra konkreta exempel som jag ska ta med mig och undersöka appliceringsmöjlgheten hos Bosch. 


Blev hämtad av mamma & pappa på Elmia och vi körde mot syster och hennes familj!



Blev mött av denna söta donnan!



Fått busa massor med denna födelsedagspojken!



Och myst till tusen! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0