Lunchyoga

Har ett härligt gäng på jobbet som kör lunchträning två gånger i veckan. På tisdagar är det yoga och på torsdagar cirkelträning. Eftersom jag nu bestämt mig för att fokusera på träning igen, så hade jag ingen anledning att inte testa på dagens yoga. Jag har testat det nån enstaka gång tidigare men sa då att det inte alls var något för mig. Det var inte mitt sätt att slappna av på då jag istället tänkte på allt jag skulle kunna göra istället. Men i vilket fall så hängde jag på, vi blev hela 14 pers som körde yoga på lunchen. Jag är dock inte övertygad än, om mer än att jag har rörlighet som ett kylskåp 😉 Jag tror jag fungerar bättre när jag får kämpa på ett riktigt jobbigt gympass - där jag verkligen inte kan fokusera på annat än studen där och då!


Nu är det lite artikelläsning som gäller! Att få ihop examensarbete och arbetssökande och intervjuprocesser samtidigt är en spännande utmaning - men energigivande. Att gå på intervju är ju så extremt roligt och givande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0