Älgjakt och nya CasaBosch

Här har det inte hänt mycket, mest troligt för att det hänt på tok för mycket i verkligheten. Vi har kämpat med vårt examensarbete, det är inte alltid lätt att lyckas tillfredsställa alla parter har vi insett. Men på något sätt ska vi lyckas ändå! Varje deadline är fylld av stress och just efteråt innan opponering kommit in lever man i någon form av obeskrivligt hopp. I onsdags hade vi deadline 08.00 på morgonen, 05.15 lämnade vi in vår rapport. Så ja, de tillfällen man inte har exjobbet i tankarna är få. Trots det är det extremt roligt, hur nu det går ihop! Men en snabb glimt av vad jag har haft för mig utöver examensarbetet är ju givet.

Förra helgen vart magisk! Jag fick chansen att följa med hem till Malin på älgjakt, alltså första älgjakten sen jag tog min jägarexamen. En grymt lärorik helg med mycket lyckad jakt!

Det visa sig att det bor flera från Bosch i samma lägenhetshus som jag - så jag passade på att styra upp en helkväll igår! Två tyska tjejer och en kille från Norge :) Var och en fick lov att förbereda en drink som de fick bjuda på i sin lägenhet, man vart ju lite nyfiken på hur alla de andra bor ;) Sedan åt vi tacos hos mig innan vi testade nattklubbslivet i Sumpan. Riktigt imponerad får jag erkänna stt jag blev, och kvällen kunde inte blivit mer lyckad!

Och idag fick jag frukostbesök ända från Övik :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0