Om fem år så

Jag har just designat mina vårskor, det är lite synd att man inte bor i USA ändå. För att köpa dem i Sverige går ju inte, näädå! Men om fem år så, då skulle det mycket väl kunna hända att jag är bosatt där :)


Nu har vi just förberett som tusan inför morgondagens laboration i fysik. Den handlar om radioaktivitet. I morse tog jag mig lite sovmorgon och det var den första lyckade sovmorgonen sen jag flyttade till Björkskatan! Det kan ha berott på att vår kära grannunge inte var hemma. Sååååå lugnt och skönt det har varit sen hon åkte! Vi felanmälde vårt stopp i vasken och bara någon kvart senare så plingade det en gubbe på dörren som löste problemet. Han stod nog där i en kvart med såndär sugpropp så det var nog ganska illa. Men nu rinner det ner som ett rinnande vatten ;) Riktigt härligt med tanke på att det luktade avlopp i hela köket i morse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0