Lite om balen!

Det var den stressigaste och rörigaste fredagen på länge! Jag hade planerat så bra, det var inga föreläsningar så jag hade gott om tid till att göra mig iordning inför balen. Pyttsan heller, bara dagen innan flyttade de en föreläsning så den såklart skulle hamna precis innan jag skulle vara på balen. Föreläsningen slutade 16.15 och balens fördrink började 16.30. Omöjligt att hinna! Så jag bestämde mig för att inte gå på föreläsningen, tills att programmet jag designar i inte alls gjorde som jag ville. Så jag kontaktade läraren för att få hjälp och som svar får jag att vi kan ta det innan lektionen. Så jag går ju dit och tror att jag ska få mitt problem löst, men icke så nicke! Så jag väntar på lektionen i hopp om en rast då de kan hjälpa mig. Det blir ingen rast och helt plötsligt har jag bara en timme på mig att gå hem, duscha, sminka mig, göra håruppsättning, ta på mig balklänning, snöra balklänning och ta mig till fördrinken. Det blev lite kaosbråttom, men jag lyckades! Håret blev långt ifrån vad jag hade tänkt mig men det blev lite mer än vad det brukar vara till vardags :)
 
Här kommer en massa bilder från kvällen!

Jag på fördrinken


Tim på fördrinken


Min bordsplacering


Med mask


Laktosfri förrätt!


Varmrätt på gång!


Laktosfri varmrätt! Bakpotatis med oxfilé och bearnaisesås


Laktosfri efterrätt. Cocktailfrukt, sämsta någonsin!


Tims klasskompis Emma!


And a happy Moa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0