Nypäror

Större delen av dagen har spenderats pluggandes på balkongen i solen! Riktigt härligt väder :) När vi gick en sväng till Coop hittade vi nypotatis och då var genast middagens tillbehör fixat. Det blev marinerad fläskytterfilé som fått ligga och dra sig några dar och nypotatis, gräddfil och gräslök. Alldeles utomordentligt smaskigt! Som sällskap till middagen hade vi Amanda, hon har äntligen lyckats skaffa skype! Det pratades mest skvaller och Tim bara skakade på huvudet och skrattade :)


Nu har jag just skypat med mamma, det visar sig att skorna jag beställde inte är tillverkade vilket innebär att jag inte kommer kunna få mina egendesignade converse. Lite ledsen är jag men vad gör det om hundra år? Haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0