Fullspäckat schema!

Nu har vi just varit en sväng hos farfar! Söta söta farfar, jag vill ju hinna med att träffa så många som möjligt under den korta perioden jag är hemma - tåget går till stockholm tidigt i morgon bitti nämligen.. Nu håller jag på att få håret fixat, lite ljusa slingor ska det förhopningsvis bli och en klippning på det :) Håll tummarna för att det blir bra!
 
I eftermiddag kommer Sofia & Bälla hit på lite fika, mamma har varit snäll och bakat äppelpaj och den ser så god ut!

Bälla och hennes bäbis senast jag träffade henne! :)


Kommentarer
sofia karlsson

Nu har jag hittat hit igen!! :D
Tack så jätte mycket för en super mysig fika. Både jag och Kristoffer ser framemot nyår.

Svar: Hihi, vad kul att se :D Ja det är du som ska ha tack! Det gör jag också kan du tro, vad kul att han vill följa med :D Hälsa!
Moa Persson

2012-11-11 @ 11:09:33
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0