Jag är nöjd, so far

Idag har jag haft klister i rumpan, har suttit i min datorstol exakt precis heeeela dagen! Men det gör inget för jag har åstadkommit MASSOR :) Jag börjar se ett slut på min stilleben, än om det är ganska långt borta.. Jag har kommit såhär långt;



Som jag hoppas ni förstår så är et låååångt ifrån klart, skuggor och sådant stämmer inte alls just nu. Men det är iallafall ett hum om vad det är jag pysslar med på dagarna nuförtiden. Målet är att få ihop alla delar och få dem så verklighetstrogna som möjligt, det ska likna ett riktigt foto.
 
PS. Vinet smakar riktigt bra! .DS
 

När jag letade efter bilder på vinet för att kunna göra en likadan flaska hittade jag denna bilden som jag skrattade gott åt!

De sju dödliga synderna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0