Påväg åt fel håll

Nu sitter jag på tåget norrut igen! Det blir ett kort stopp i Stockholm innan vi flyger vidare mot nordligare breddgrader.. Jag har just kommit fram till varför jag har haft ont i ryggen, SJ's säten är förbaskat obekväma och så långt ifrån sköna som möjligt!
 
Igår hade jag besök av mina fina fina flickor! Ida överraskade mig som tusan när hon plingade på dörren, jag blev obeskrivligt glad :) Det var så härligt att ha oss samlade, det är lika roligt och mysigt varje gång vi ses :) Mamma bjöd på hembakad äppelkaka som vi mumsade i oss!

Se så fina de är :)

Vi började smida planer inför nyår, det känns som det kommer bli riktigt bra och jag längtar redan :) Det ska bli en riktigt bra nyår om jag får bestämma, haha!
 
På kvällen hade jag det mysigt med mamma & pappa! Vi fixade lite tilltugg och bastade och hade det så underbart skönt! Jag har verkligen saknat det, att få mysa med mamma & pappa :) Och molgan såklart..
 

Jag bjöd på olivkrämen som jag pratat så mycket om och olivtokiga som vi är så var den uppskattad!
 

Eftersom jag tjatat så mycket om min favoritdrink caprihinia så passade jag på att bjuda på den, de uppskattade den lika mycket som jag tror jag :)
 
Mamma fixade den godaste middagen jag ätit sen jag var hemma sist, haha ;) Det serverades bakpotatis med baconlindad sparris, ugnsbakad tomat och älgkött! SÅÅÅÅ GOTT! Jag önskar jag kunde äta det oftare..

Sååå galet gott!
 
Sedan fick jag sorgset packa ihop mina saker i min gigantiska resväska som just nu väger mer än 30kg.. Jag är glad att jag inte behöver byta tåg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0